2011. augusztus 15., hétfő

Miből lesz a csigabogár??

Volt egyszer egy sokat látott ember (szakálla volt kender)... Indult valahonnan és megy valahová, bár néha azt gondolja, hogy mindig vándorolni fog, sose érkezik meg.
Mit látott? Sok felnőttet, sok gyereket, sok új- és koraszülöttet, egykilósakat... Kismamákat, nagymamákat, egészségeseket, betegeket, sérülteket, élőket és nem élőket. Nem bolondult meg, csak ment tovább az úton. Közben szedett még magára ezt-azt (kilókat is, némi okosságot is), és ment tovább. Sokszor volt ufó, sokszor volt bolond, de mindig csak ment, sose taposott (ezért biztos bolond volt).

Ahova most jutott, az is több éves munka eredménye, de még mindig egy út eleje.

Köszönöm azoknak, akik segítenek abban, hogy tudjak menni ezen az úton. Elsősorban, főleg és mindenekelőtt a férjemnek, aki mindig és mindenben segít engem.

Ajánlom szeretettel az iskolát, ahol tanultam.
A logójuk csodaszép. (Persze, ez már kicsit az én logóm is.)
http://www.clauwi.de




1 megjegyzés:

  1. Szia! Ez akkor egy német iskola és te németül végezted? Miről szól - vagy csak én vagyok ilyen tájékozatlan?! Köszi

    VálaszTörlés