2011. november 29., kedd

Karácsonyi utalvány



Azt mondják, rossz a píárom. Persze, mert mindent ingyen csinálok, és még csinálnék többet is, ha bírnék... De vége a hávájdídzsének, mert már Emmi is óvodás, nem lehet csak úgy tengeni-lengeni, pénzt kell keresni.
(Így is kérdezik néha, hogy "te nem dolgozol????" De. Ma is voltam, majd írok egy másik posztot róla.)
Van a FB-n jó kis kezdeményezés: a Vásárolj tőlünk karácsonyra (http://www.facebook.com/?sk=lf#!/pages/V%C3%A1s%C3%A1rolj-t%C5%91l%C3%BCnk-kar%C3%A1csonyra-/242627045799066). Kézzel-szeretettel készült egyedi ajándékokat találhat aki ilyesmit keres.
Gondoltam, becsatlakozom én is, hátha... Annyit kell havonta kigazdálkodnom, ami bérletre elég (haha, hogy tudjak menni a kórházba önkéntes munkára) és az eü. hozzájárulást is fizetni kéne...
(És vajon hányan állnak rosszabbul nálunk, akik a kaján gondolkodnak?)


Ha szeretnél tőlem babahordozási tanácsadást "venni" egy barátnődnek, rokonodnak vagy magadnak, jelentkezz :)
Teljesen egyénre szabott, az anya-apa(-baba) vannak jelen. 2x3 órán át tart és azt tanítok neked, amit előre megbeszélünk.
Térben és időben rugalmas vagyok, messzebbre útiköltségért megyek (bkv jegy), de ha hozzám jönnél, azt is megoldjuk.
Minden vásárló egyéni (szerintem csodaszép) utalványt kap, karácsony előtt postázva, hogy a fa alá kerülhessen.
(Ha dúlának szeretnél megfogadni, azt is szívesen, bár gyakorlatom csak kórházi van...)

Elérhetőségeim:
Írj e-mailt, vagy hívj a +36302223444-es számon, üzenhetsz a Facebookon (Zsani Szalai) és a mamamin (pynky)



Az utalvány grafikus-tervezője: Horváth Erika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése