2011. november 24., csütörtök

A munkatársaim

Eddig volt az újszülött gyakorló babám, 53 centi, 3500 g.
De szükségem "lett" egy koraszülött gyakorló babára is... "Gyári" gyakorló babát venni nem volt "kedvem", őrületes ára van, ráadásul olyan riasztó az arca, hogy ááááááááááááááááá...
Kerestem az interneten aukciós oldalakon is megfelelő méretű "szinteteljesenrongy" babát, de éppen nem volt v. én voltam béna. Már egészen lemondtam róla, hogy időre lesz babám, amikor ma a Lehel piacon egy edényboltban megtaláltam!
(Ahogy ezt most visszaolvastam, elég bénán hangzik, hogy így kajtatok egy babát, hiszen az "csak" egy baba és kit érdekelhet komolyan... De a babahordozás oktatásához szükséges "kellék", vagyis nekem munkaeszköz. És a villanyszerelő se dug a konnektorba egy béna fázisceruzát...)

Szóval elém toppant a baba, megvettem, hazavittem...
Éjjel kitömtem... (Most tüsszögök, mert egy részét tönkölypelyvával tömtem, és allergiás vagyok a porra.)

Elkészült, 1800 g lett. Szerintem jól együtt tudunk majd dolgozni :D

2 megjegyzés:

  1. Képzelem milyen lehet a drága baba arca, nekem ez is kicsit ijesztő :-) Cukik a munkatársak, látom jó a munkahelyi légkör.

    VálaszTörlés
  2. A drága borzalmas :((( Jó a légkör, mindenütt szeretik őket :)

    VálaszTörlés