2011. december 23., péntek

Boldog karácsonyt!

Nem azért, mert illik, hanem csak :)


Nálunk ma hozta az Angyalka a fenyőfát, a lányok kívánsága szerint "üresen". Nemkicsi szervezést igényelt, hogy a nemalvó gyerekek mellett megjöhessen a fa, de sikerült :) (részleteket személyesen, a nagy már tud olvasni ;))

Aztán együtt díszítettük, nem vesztünk össze az összegubancolt égősoron, egy dísz se tört össze... Mondjuk ez nem volt nehéz: javarészt szalma meg toboz, horgolt angyalok meg szalagcsokrok :)))

Évek óta először került rá angyalhaj, teljesen elképedtem, hogy milyen szép!

A lányok megnéztek minden díszt, csak azok kerültek fel, amik tetszettek valamelyikünknek :) Minden dísz történetét elmeséltem, és mindenkire gondoltam, akitől valaha díszt kaptam ajándékba. Nagyon meglepett, mennyi ilyen van :)


(A képek nem túl jók, ugyanis logisztikai okok miatt jelenleg nincs a nappaliban világítás :))))

A kész művünk

pontosabban még nem teljesen kész, de ez a sötétben úgyse látszik.

Boldog karácsonyt kívánok mindenkinek, akivel az év során interakcióba kerültem, különösen
a mamami közösség tagjainak,
a mamami közösség azon tagjainak mély főhajtással összekötve, akik a jótékonysági gyűjtésekben részt vettek,
a XIII. kerületi Babahordozó Klub tagjainak, vendégeinek és szakértőinek,
a szalonos barátaimnak,
az EMK csoportunk tagjainak és a trénerünknek,
a Születés Hete Egyesületi barátaimnak,
a dúláknak és babahordozósoknak,
a Hordozókendőt a szülészetekre kapcsán megismert rengeteg adakozó embernek.

itt meg nem nevezett barátaimnak, akikre szeretettel gondolok :) (azért meg nem nevezettek, mert tuti nem tudnék mindenkit felsorolni)

azoknak az anyáknak (és családoknak), akik megengedték, hogy bepillantsak az életükbe, és megosztották velem a problémájukat. Akik úgy jártak, hogy sikerült engem választaniuk, ne felejtsék az örök-garanciát ;)

1 megjegyzés: