2012. január 14., szombat

Ciliről eszembe jutott...

Meg nemcsak Ciliről, hanem reggel egy kedves családnál voltam és velük nézegettem a blogot... Karácsony előtt írtam utoljára, micsoda mulasztások vannak itt, kérem!

Töntént példájul, hogy benéztem valami kérdéssel a mamami Horgolós topikba, aztán ott ragadtam, és fertőzőek a lányok...
Azóta készült ez-az, született egy olyan januári fonalrendelés, hogy a végén kikerekedett a szemem, alukdtam belőle, majd még többet alkudtam belőle (magammal), és a végén így is horror összeg lett.
De akcijó van Barkáéknál, na.

Szóval, Cilikém, történnek itt dolgok :) Julinak egy csipkekesztyű, aztán magamnak is, mert egy SBS kendő valami fényes-csúszós szép fonalból magamnak (húdelassanhalad kategória)... Virágok, szivecskék...
Csak hogy mennyi szivecskét horgoltam decemberben, a férjem rezignált megjegyzése: "Nem lehetne már valami mást?"

Képek majd jönnek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése