2012. április 3., kedd

Egy kis horgolás

Új, idegnyugató hobbim a horgolás... Pár kép arról, hogy miket csináltam mostanában:
Aviatrix (a raverly-n magyar leírás is van): kicsit kevesebb mint 1 gombóc félig gyapjú fonal, a Burda boltban vettem. Gyönyörű színátmenetes, és a többi szín is nagyon szép volt, szerintem párját ritkítja az itthon kaphatók között. Ár/érték arányban is nagyon jó (700.-/150 m/5 dkg), és könnyű volt kötni is.

Gyors megoldás ovis sapkaelvesztés okán, ez is pont egy gombóc Barka Szerpentin Farsang. Emmi kedvenc sapkája maradt akkor is, mikor megtaláltuk az előző kedvenc sapkát.


Csináltam még virágos szíveket tudjátokkiknek ;)
Hajpántot, zsepitartót a hegedűtokba, kistáskát... Ujjgyakorlatnak kiválóak. Azt hiszem, én nem is vagyok alkalmas nagyobb darab (pl. pulcsi) horgolására, mert nem érdekel maga a végtermék... A horgolós ismerőseim között vannak olyanok, akik gyakran rittyentenek maguknak egy-egy pulcsit, kardigánt, ruhát... Őszintén szólva én nem rajongok az ilyen nagy darabokért. Gyengéim a kendők...

Új kendőprojekt lesz ezekből a fonalakból:

Na, nem mindből, csak még vacillálok a színekben... (Barka Mandarin)

Még régebben sikerült megcsípni egy motring Bucilla fonalat. Most hirtelen felindulásból gombolyítottunk egy kicsit. Juli, a hős segítő a képen :)))




A Reatexhez megérkeztek az új fonalak, amiket már tél vége óta vártunk... Húúúú, de szépek...

És a Barkánál is lett egy számomra nagyon érdekes fonal, a Takaró. Ja, és elkezdtek Drops fonalakat forgalmazni... Kész aranybánya...

A barátaim gyerekeinek készül 1-1 hajpánt. Hajpántot horgolni tisztára zen, mert nem kell egyáltalán odafigyelni :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése