2012. május 13., vasárnap

Ál-SBS, kétráhajtásos SBS kendő

Elkészült végre, szerintem legalább két hónapba tellett.

Szerintem szép, elég strapabírónak is tűnik a végeredmény. A horgolás gyorsan halad, logikusak a mintaegységek, amit elrontok könnyen kijavítható a következő sorban :))))
Barka Mandarin, 6 gombóc van benne. A fonalválasztás: nagyon szépen kiadja a mintát, szép fényes a fonal, bár kicsit hideg (bambusz), de nyári kendőnek jó lesz így.



Akkora, mint  a szőnyeg :)
A mintát nagyon megszerettem, fogok még készíteni téli kendőt is vele. (Arra a jelölt a Barka Takaró fonal.)


1 megjegyzés:

  1. Hű, mostmár ne is küldd el a mintát, már megtaláltam, és el is kezdtem egyet :) Sőt, kiderült, hogy van egy ilyenem már, amit vettem. Viszont ez a kétráhajtás-trükk szerintem nagyon jó ötlet, sokkal szellősebb, csipkésebb így, szerintem le fogom nyúlni. Semmi mást nem változtattál, csak egy helyett két ráhajtás van és kész?

    VálaszTörlés