2012. június 20., szerda

Nyári roló

Én nyárra lehúzom a rolót, mindig.
Most is így van: tegnap voltam az utolsó tanácsadáson, hazafelé már nagyon lazán jöttem... (Jó, van még egy-két "beugró", de nem lehetek teljesen tétlen... ;) )

Aki nagyon akar tőlem valamit, megtalál az összes drótos elérhetőségemen, de személyesen csak nagyon kivételes esetben. (A lányok lefoglalnak teljesen, meg a horgolás, a kertem... Van két kendőhorgolós projekt is, amit bevállaltam, szeretetből.)

Múlt pénteken a kerklub is bezárt, szintén nyári roló. Sokan hiányoztak betegség vagy utazás miatt, olyanok is voltak, akik máskor nem jönnek, de most benéztek (viszont a csoportképről lemaradtak), meg olyanok is, akik csak gondolatban jöttek, mert valamiért nem jutnak el hónapok óta közénk.
Csak mert valaki kérdezte és nem emlékszem hogy válaszoltam-e: van köztünk orvos, pszichológus, gyógytornász, tanár, közgazdász, szülésznő, védőnő, jógaoktató, informatikus, aromaterapeuta, masszőr, karateedző... (Meg hordozási tanácsadó, dúla, gyászcsoportvezető.)

Hiányoztak a teljesség igénye nélkül: c.Ildiék, Zsuzsiék, Liviék, Magdiék, Pálmiék, Rékáék, Dittáék... Jelentkezzen akit kihagytam!





A zenei műveltségünket Ildi és Péter (és Berta) csiszolták megint, lant és "kecskekürt" (hajaj, azt hiszem ezt elfelejtettem, pedig még a készítéséről is volt szó) szólt és reneszánsz táncot is tanultunk. Innen is nagyon köszönöm!




Jó volt a hangulat (átlaghangulat ;))

Minden volt, ami fontos:
kismamák - Tess már nem titkos ;)


Igény szerintiség...
A képen 4 baba szopik, csak mondom ;)) És mivel igény szerinti babák "járnak" hozzánk, ezért 4-nél többet nem sikerült egyszerre lekapni. De ha jól számolom 11 szoptatott baba van a csoportképen. Sőt vannak, akik már nem babák, hanem gyerekek inkább...


Igény szerintiség a nagyobbaknak... Ünige tavaly 3 hetesen "jött" először Kingával :)


Nyugalom...

Amikor a sensei is "csak" anya...

Majdnem sikerült fél kört végighorgolnom 3 óra alatt...

Emma "karatézik" Kittinek, a pólóm meg borzasztóan kövérít...


 Mindenkinek kellemes nyarat, sok pancsolást kívánok!

A kerklub szeptember 7-én nyit újra...
A Nagyklub is újraindul...
Szeptemberben két kolléganőmmel Babagyász-csoportot indítunk...
Október elején ismét lesz Nemzetközi Babahordozó Hét...
Októberben lesz a Kötődés hónapja, a Születés Hete Egyesület szervezésében...
Sorolhatnám még a rengeteg tennivalót, de nem teszem, mert most "nyaralok".
Találkozzunk inkább ősszel, kipihenten.



2 megjegyzés:

  1. Pynky, jó nyaralást, pihenést, horgolást meg minden mást! :)
    Most láttam csak aláirásodban blogod, mindjárt fel is iratkozom rá :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi :) Jó lenne valamikor találkozni is :)

    VálaszTörlés