2012. július 23., hétfő

Gyereknélküli nyaralás egy holisztikus szállodában 1.

Mi az, hogy holisztikus?
Amikor egységnek tekintjük az egyént: a fizikai, lelki, érzelmi és szociális állapotát. Elfogadjuk, hogy ezek kölcsönösen befolyásolják egymást.
Nem nagy csoda ez, én 22 évvel ezelőtt tanultam az eü. szakközépben, éjjelálmomból szinten, hogy "azegészségazegyénfizikailelkiésszociálisjólétillapota NEMCSAKabetegséghiánya". Hát, nem tudom, valószínűleg másokkal nem magoltatta be Rozsos Erzsi néni, mert az eü-be ez a szemlélet nem ment át. Pedig ott volt, rendelkezésre állt, csak... Egyszerűbb testként, darabra kezelni az embereket, logisztikailag és érzelmileg is. Sajnálom ezt, de így van. (A magam nevében is sajnálom, csináltam jópár évig, de nem volt könnyű.)
(Én holisztikus szakember vagyok, csak mondom)


Mit jelent gyerekek nélkül utazni? Szabadság, röghöz-kötetlenség, nyugalom. Mindkettő jó helyen van, hiányoznak de nem aggódom értük.


Mi a kényszerítés? Ez most lehetőség: arcomba tolva a mindenféle edzések, a tepidárium, ingyenbicaj, mászófal... El se tudjátok képzelni, de én valójában szeretek sportolni, csináltam is aktívan. De már egy ideje nem, és ettől nem érzem magam túl jól a bőrömben. Van mentségem, igaz is, de akkor is mindennek van határa, én most odaértem.

Itt vagyunk most

 Óbarokról szebb a kilátás... De belül nagyon szép a szálloda. Majd készítek fotókat :)
(www.caramell.hu)

Hogy jött ide a holisztika? Egy holisztikus szállodában vagyunk, Magyarországon... Nagyon szép és nagyon zen, kisebb hibákkal, de nemrég nyitott, még javulhat.
(Tegnap ahogy szétnéztem a vacsoránál, úgy éreztem hogy én vagyok az egyetlen holisztikus ember az étteremben... A férjem vigyorgott is :)))

A szobánk este

Így néz ki (felülről) a szálloda előtti kis japánkert


Egy nagy repülő körözött (és kőrözött, mert finom volt a körözött)

                                    


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése