2012. július 2., hétfő

Nagyidressz - grannydress

Rendszeresen böngészek mindenféle nyugtató blogot, nálam ezek a horgolósok :))) Egyik nap horgolótopikos barátnőmét nézegettem, és újra felfedeztem a nagyimintát...
Íme az ötletadó bejegyzés: http://tunderviola.blogspot.hu/2012/01/szinfolt.html
A képeket látva a lányaim sikítozni kezdtek: "Mama, mi is ilyen bikinit akaruuuunk!!!!" Aki hallott már két kiscsajt sikítani, tudja hogy nincs ellenállás :) Főleg, hogy ilyen jó fejek és kreatívak! (Aki nem nézte meg a másik blog képét: amit binikifelsőnek néztek, az egy "széktámladísz" volt.)

El is kezdtem Julinak horgolni egyet, mert ő olyan hátrányos helyzetű, hogy ha vendégek jönnek, muszáj már felöltöznie...
Nem véletlenül hoztam magammal a horgolós táskámat, válogattam belőle Cataniat, és 3-as tűvel kezdtem neki.


A másik cicinél a fenyőzöld keret maradt, de a belsejében variáltunk a színek sorrendjén.

Az alsó pánt mandarin színű, a felső napságra. (Már készen van, de még nem jöttek le a lányok próbálni, ezért nem varrtam még rá.) Fotózni nem tudom, mert a gépem lemerült, az okostelefon meg már elment dolgozni...

Reggel készült Emmának is egy fél, és mindjárt megcsinálom a másik felét. Nemsokára lejönnek, már hallom hogy fent mesét olvasnak.
Ő kifejezetten kérte, hogy legyen benne "rózsaszín" (a valódi szín inkább püspöklila), ezért az övé rózsaszín keretben fenyőzöld és mandarin szín (neki nem variálva, mert ő kiakad a szabálytalan dolgoktól ;))) Mandarin és fenyőzöld kötővel.
Méretek: Julinak 6 sor granny-minta, Emmának 3 is elég. Julinál az alsó pánt 120 szem, a felső 60 szem, a láncszemsor után visszafelé csak kispálcák, semmi vacakolás. (Emmánál ezt még nem tudom, de majd pótolom.)

Később kiegészítem még képekkel :)

Horgoltam még spirálvirág-mintával (utolsó sor nélkül) girlandokat. Titok, de azért, mert Julinak nemsokára szülinapja lesz (10.!) és szeretném a házat feldíszíteni.
(Erről is teszek majd képet.)

2 megjegyzés: