2012. július 20., péntek

Olvasom a blogom...

Nem mintha nárcisztikus volnék, csak az egyik topikban horvátországi nyaralásról van szó és gondoltam megosztom velük a tavalyit, és az infókhoz visszaolvastam...
Tapasztalatok:
- Élénken él még bennem Banja Luka, jó volt ott találkozni a debianosokkal.
- Pula olyan mint Róma kicsiben, csodaszép.
- A tengerhez gyógyíthatatlanul kötődöm.
- Szeretek utazni, ez maga a szabadság, semmi röghöz kötés...
- Nem baj ha "csak" kemping és sátor, és nincs pénzünk.
- Biztosan megyek még életemben a Lanterna kempingbe, a csendes részlegbe :))))
- Jó volt a Moscenicka Dragaban tengerparton tartott jazzkoncert: éjszaka, csapkodó hullámok, nagyon szép hangú énekesek.


ésésés... Sorolhatnám még, de megint tanulság: többet kéne a szép emlékekkel törődni, nem csak rohanni. Már el is felejtettem majdnem, milyen jó is volt...


De megint itt a pele, ebből tudom hogy idő van, le kéne feküdni... (1:00 AM)
(Van a házban egy bejáró pele, eddig azt hittem buta kölyökmókus, de most szembenéztem vele villanyfénynél és láttam az arcát, egyértelműen pele. Láthatóan ismeri belülről a házat ;)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése