2012. augusztus 25., szombat

1 nehéz nap éjszakája...

A címet loptam, bocsi :)
Tegnapi lista: elreszeltem az ujjam - nagyon vérzett és fáj(t), (ezért) egész nap beáztatva tocsogott a ruha, amitől hát - nem lett jószagú... Lemaradtam a fagyiskocsiról, mert úgy döntött hogy előbb fordul meg mint ahogy mi lakunk... (A lányoknak ígértem róla mindenfélét, azért kár...) Az üldözőbe vett fagyiskocsi eltűnt szem elől :))))
És amikor le akartam feküdni, szóltak hogy jelzett egy kisbaba... (Ez persze jó, de van mikor döbb... Döbb, szívösszeszorul hogy akkor most mi van...) De minden rendben és még úgy döntött vár. De azért ott maradtunk figyelni és őrizni... A hosszan nehéz napnak 10 körül lett vége, amikor berogytam a kocsiba... és rájöttem hogy mára két elintéznivalóm van... De elintéződött, hazajöttünk, aludtam, díszebédeltünk (11. házassági évfordulónk van ma), hazajöttünk, aludtam, kiolvastam a Hajnal Badánybant, horgoltam...
És nem tudok aludni, de muszáj lenne...
Jól vagyok ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése