2012. október 17., szerda

Aggódunk érted...

Na tessék, reggel írtam a barátságról...

Régóta tudom, és tapasztaltam is többször, hogy a barátság elsősorban kötelesség: felelős vagy azért amit mondasz vagy amit NEM MONDASZ a barátodnak. Ha nem hívod fel a figyelmét, hogy mostmár elég, hogy valami nem megy, hogy ő is tudja magát kívülről látni...
(Én már voltam azon az oldalon, ahol senki sem szólt hogy nem oké, utólag nagy csalódás volt a "barátaimban".)

Mégis, vannak dolgok, amiket nem mondunk. Sőt: nem írunk a fb-ra. Mert rossz lenne nevesíteni a másikat, nem nekem: neki.

Jelen problémánk: egyik barátnőnk hagyja magát "elveszni", nem eszik, fogy és kínlódik. Nem tudjuk miért, csak az "eredményt" látjuk.  Hogy segítsünk neki, ha messze van?

Aggódunk, na.
Tessék enni, inni! Ha nincs rá pénz, szólni. Ha más baj van, segítséget kérni. Tőlünk.
Ennyi. Tudom hogy olvasod :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése