2012. október 10., szerda

"Mennyi fájdalmat viszel..."

Ezt írta nekem nemrég valaki, akivel arról beszélgettem, mit is dolgozom...

Kimerítő, inkább lelkileg-szellemileg, valóban.

De amikor ilyeneket olvasok, akkor mindig repdesek, és látom a pilleszárnyat, ami egyszer majd tornádót okoz: Dr. Nádor Csaba osztályán természetes a kenguruzás (értsd: a szülők kézbe vehetik a koraszülött gyermeküket, sőt órákig a testükön maradhat, nem veszik el, nem kiabálnak velük, nem oktatják ki őket), természetes az anyatejes táplálás, emberi a légkör!

Dr. Nádor Csaba blogja: Látogatási idő?    Koraszülött táplálás


Hálás vagyok Nádor Csabának, az orvosoknak, a nővéreknek... Schill Beának, akitől nagyon sokat tanultam, és akihez az elkeseredett pillanatokban bármikor lehet fordulni buksisimiért...
Hálás vagyok azért, ahogy dolgoznak, és azért is mert reményt adnak nekünk, hogy érdemes dolgoznunk...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése