2012. október 1., hétfő

Tegnap tévéztem

(Néha megkérdezik, minek ez a blog... Dúlablog vagy minek egyáltalán? Csak. Aki akarja olvassa, aki nem az nem, én írok ezt-azt és ennyi. Az már bebizonyosodott, hogy aki le akar csekkolni, az is fel tudja használni...)

Bevallom, szeretem azokat az órákat, amikor mindenki békén hagy és bármit csinálhatok. Ilyen volt a vasárnap délután: horgoltam, horgoltam és tévéztem, tévéztem.

A horgolás majd másik poszt lesz (mert még nem fényképeztem), a tévézés volt ütős: két film a HBO-n, teljesen más, de (számomra) a tanulság ugyanaz - mindig van választásod, melyik oldalra állsz.
Kitartasz-e az elveid mellett, az alapértékek mellett vagy hagyod hogy kilúgozzák az agyadból az emberséget, az igazságérzetet, a tisztességet...

Az egyik film, és a másik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése