2012. november 24., szombat

Csillagok...

Jön a karácsony, lassan, de megállíthatatlanul.
Pár hete kaptam Esztertől egy papírból kivágott gyönyörű ajtódíszt, ki is akasztottam azonnal, azóta a folyosón is tudják hogy jön a karácsony :))))

Pár évvel ezelőtt (legalább 7) a rendelőben az egyik doktornénitől kaptam egy üvegdísz-készletet: négy gömb, horgolt arany ruhában. Nagyon szépek, azóta is szeretettel gondolok rá minden díszítésnél... És régebben mindig elhatároztam, hogy én is csinálok, de végül elmaradt.

Amióta horgolok, be-bevillan, hogy horgolhatnék csillagokat, de még sosem kezdtem neki. De tegnap! A kötős-horgolós csoportban feltett valaki Attic Lucytől egy crochet snowflake mintát! Lucy egyszerű, jól magyarázott/fényképezett és gyönyörű mintákat szokott közölni a blogján. Ez is szuper!

a nagyok 3 sorosak, a kicsi csak 2





Ezüst ill. ezüst és mimóza színű Cataniából készültek, kb. 10 perc alatt. Még vár rájuk az öblítés-blokkolás-keményítés, akkorra remélem pont olyan szépek lesznek mint Lucyé :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése