2012. december 21., péntek

Egy nagyon kedves karácsonyi ajándék...



Előrebocsájtom, hogy értsetek:
1. én nem csak mondom, hogy nem érdekel hányan olvassák a blogomat. Aki idetéved és elolvassa, annak köszönöm és jólesik, de nincsenek elvárásaim...
2. nálunk a Jézuska hozza az ajándékot. DE: azt nevezzük jézuska-hozta ajándéknak, amikor aki ad az eltalálja mit szeretne szívből-igazán a másik. Akkor jézuskás. Különben "csak" ajándék. (Ennek a varázsa az, hogy egész évben figyeljük egymást, hogy tudjuk mi az ami a másikat érdekli, ami foglalkoztatja, ami fontos neki. Ez amúgy alapkövetelmény lenne egy családban, de azt hiszem nem nagyon működik manapság...)

Volt egy bejegyzésem nemrég itt a blogon, a Híres ember...
Aztán kicsivel később érkezett hozzám egy könyv, benne egy képeslappal, "Boldog karácsonyt, pynky!" üzenettel...
Annak a könyvnek egy példánya volt, amit emlegettem...
Az illető
- olvasta a blogot,
- kerített egy olyan példányt, lehet hogy a sajátját adta oda,
- több akadályt leküzdve, másoktól szívességet kérve eljuttatta hozzám a könyvet...

Tudjátok, ez életem egyik legértékesebb karácsonyi ajándéka, mert igazán jézuskás. Valószínűleg pénzbeli értéke nem sok van. De odafigyelést, megértést, törődést kaptam. Pont NEKEM szólt, pont ENGEM ajándékozott meg. ÉN voltam a lényeg...

Nagyon-nagyon köszönöm!
(Az elkövető Celestina Viki volt, kívánok neki hasonlóan jézuskás ajándékokat!)


1 megjegyzés:

  1. Jaj, nagyon aranyos vagy, nagyon örülök, hogy örülsz a könyvnek :)
    Köszönet még Rutland Jankának is a szállításért! :)

    VálaszTörlés