2012. december 21., péntek

Több tonna hópehely


Vesztemre megemlítettem az ovis csoportban a "nagyonegyszerűésgyorséscsodaszép" hópelyheket, így a lelkes óvónéni rögtön berendelt tőlem párat teremdíszítésre, amit két részletben le is szállítottam. (Catania, 3,5-ös tűvel)
(Keményítés DM-es Ms. Texi folyékony keményítővel)

De ha már az oviba, akkor a suliba is kell (legyenek az embernek "versenyző" gyerekei...) Úgyhogy egy másra fel nem használt fonalból készítettem próbát, és a vastagabb fonalból jobb tartású csillagok (OK, hópelyhek) születtek.



Volt aztán jótékonysági bazár egy barátnőnk javára, ahová szintén felajánlódott tőlem két garnitúra (2x5 hópehely)... A végére már nagyon untam a fehéret, ezért színesek lettek, és a barátnőnknek készített készletbe szívecskék is keveredtek :)


Volt még "osztálykarácsony" is a kórházban, ahol zsákbamacskát árultam (jellemző a kereskedői vénámra, hogy két pusziért lehetett "venni"), oda is színeseket vittem, sokan vettek és sikere volt ;))))
Kedvem szerint Catania, Anchor Style Magicline és Katia Bombay fonalakat választottam hozzájuk, látszik hogy nem vagyok valami márkahű...

Volt olyan hópehely is amelyik ajándékkísérőként került el tőlem, vagy ő maga volt az ajándék :)

Azt hiszem, idénre már eleget gyakoroltam, nem szeretnék többet. De szerintem jövőre megint kihasználom hogy ilyen sokféleképpen blokkolható, könnyen elkészíthető mintát találtam és megint több tonna készül majd. (Attic24 Lucytől.)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése