2013. március 14., csütörtök

Megint és megint

Mindig gyűjtök valamit, sajnos mindig találunk valakit, akinek szüksége van rá.

Van nekem egy helyem, ahol nagyon szeretek lenni. Már nem azért mert ott nem néznek hülyének (ugyanis már nem érdekelnek azok akik hülyének néznek), hanem mert egy igazi, élő, rendes emberekből álló közösségre találtam. Biztosan sokan ismeritek, egy kis reklám, ez a mamami közösség.
Szokásom szerint megint kunyeráltam, mert amikor már sehonnan nem jön segítség, akkor mindig felbukkan egy mamami, aki ismer valakit, aki szintén
ismer valakit és akkor megoldódnak a dolgok. (És ez így van. Aki nem volt jelen, nem hinné el miket oldottunk már meg együtt, elképesztőket meg rémisztőket, országos akciókat, árvákat segítőket...)

A Születés Hetével még mindig a hármasikres családnak gyűjtünk, de még sok dolog hiányzik, pedig nemsokára letelik a két hónap és el kell engednünk a kezüket.

Babakocsi lett, háti hordozó kellett. Mert most nem tudnak kimozdulni. Aki élt már meg röghöz kötést gyereke okán, tudja milyen. Hát, ebben a családban 3 ilyen okocska van :D

És akkor megkérdeztem a mamamikat, hogymivan... És rögtön lett 4 ember, aki összefogott, hogy akkor ők megveszik. Meg ötleteket is kaptam...
És írt valaki, akit amúgy is nagyra becsülök, hogy ő odaadja amit árul. Ajándékba. Mit neki 10 rugó, amibe kerül...
Sehol máshol nem kap az ember ennyi pozitív szuggesztiót fél óra alatt mint ezen a fórumon...
Köszi :) 


Ha segítenél és olvasod:
Kellene még ruhaszárító, mosható pelenka, ügyvéd, rendszeres gyerekvigyázó (egyetemista vagy nyugdíjas)... Pasisegítség lakás karbantartásához...
Mosogatótálca, csaptelep. Tepsi - jó állapotú, kukta. Botmixerhez való magasfalú edény. Ésatöbbi. A FB gyűjtős csoportban minden infó ott van, ha felvételt szeretnél, írj nekem a pynky@szuleteshete.hu oldalra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése