2013. április 19., péntek

Mindenki ember...

Fotó: Kustos Bea, a kép a tankcsapda.hu oldalról való


Vannak emberek, akikről azt hisszük hogy gépek vagy antiszociálisak vagy akármik, csak mert nem "olyanok mint mi".
A Tankcsapdát 20 éve szeretem, volt mikor én is jártam mindenféle táborokba, ahol vendégek voltak... Én már akkor se voltam sose részeg és nagyon kiríttam onnan, és amikor "nemrészeg" állapotukban beszéltem ezekkel a fickókkal, mindig éreztem hogy ők is emberek, akárcsak én. A zenéjüket ma is szeretem, a saját zeneterápiámban sokat "használom".

Reggel a gyászcsoportvezetők csoportjában valaki megosztotta ezt a videót:

TANKCSAPDA -- LEJÁRT LEMEZ (Official video 2013)

(Sajnálom, beilleszteni nem tudom.)


Nagyon köszönöm! A stílus miatt kicsit értetlenkedtem először, de aztán megtetszett a szám. Nemcsak amiatt ami a foglalkozásom, hanem a személyes élettörténetemhez is passzol.

"Tegnap rólad álmodtam,
Pedig már régen nem szoktam..."



Hallgassátok szeretettel.

És továbbra is tartástok észben, hogy elindítjuk a babagyász csoportunkat. Már helyünk is van, köszönet az ingyen teremért a XIII. kerületi Családsegítő Szolgálatnak.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése