2013. július 2., kedd

Gondolj rá virág...

Kezdődött egy "projekt", nem olyan rég: támogatni egy barátnőnket, aki megbetegedett és távolodni kezdett. Nem én voltam a főkolompos, mondhatnám hogy a dúlája támasztóasszonya voltam, segéderő, megerősítő.

Amíg vele voltunk, kapott rengeteg virágos képeslapot, rengeteg jókívánságot, szerveztem horgolt virágokat. Kedveseim: mindnek nagyon örült, szívből köszönjük!

Pár hete aztán továbblépett, méltón fejezte be az életét, úgy ahogy ő szerette volna. Ma lesz a búcsúztatója... Én sajnos nem tudok ott lenni, ezért itt búcsúzom, képekkel. Verbálisan csak korlátozottan, mert ez mégiscsak az internet, bizalmas dolgok megosztására nem alkalmas...

"Kedves Judit!
Amikor megismertelek, láttam mennyire ösztönösen megértő, odaadó vagy mások felé. Ebben aztán a többiek is megerősítettek: te talán nem tudtad, de a betegséged alatt sokat beszéltünk rólad, és mindig jó szívvel, vidáman, szép emlékeket idézve.
De nemcsak a munkádban sikerült ezt megvalósítani, hanem később is: sok embert megmozgatott a virággyűjtés, nagyon sok jó energiát mozgósítottál a világban!
Szerettük volna, ha tovább élsz fizikai valódban is közöttünk, de hiszem hogy minden élet teljes egész, és ha ennyi volt, hát ennyi.
Egy liliom a kertemből, 



amikor rád gondolok, ez a dal jut eszembe:
(szöveg: Schöntal Henrik, ea.: Szűcs Judith) Elbúcsúzom
"Elbúcsúzom, időnk lejárt
a dal most véget ért,
megyek tovább.

Elbúcsúzom, isten veled,
többre már nincs erőm
én, elmegyek..."

A videón a napraforgók és a sárga virágok olyan vidámak... Yt: http://www.youtube.com/watch?v=xDR1CHUl1yM

Egy kép a lányaimról, mert neked is vannak, és biztosan jó helyen, hiszen G. a legjobb apjuk, és mi segítünk ha tudunk.




Horgolt virágok, mert a horgolós csoportból nagyon sokan küldtek minden szépet: benne volt a szívük-lelkük-munkájuk-idejük.







Már te is ott vagy azok között, akikre gondolok amikor gyertyát gyújtok. Amikor önző vagyok, akkor szomorkodom hogy szaporodnak a többiek a túloldalon...




Drága Judit, remélem egy másik életünkben megint találkozunk, de sokkal hamarabb és többet beszélgetünk!

Szeretettel ölellek: pynky"











1 megjegyzés:

  1. Támasztóasszony...milyen szép szó!
    Erőt, békét, megnyugvást kívánok minden érintettnek!

    VálaszTörlés