2013. július 16., kedd

Horgolás és mormogás és horkolás

(A cím csak vicc.)

Ma este nem tudom miért, nagyon hosszú idő után mások blogjait nézegettem. Nagyon jó volt, köszönöm!

Indultam kedvenc fórumom Horgolós linkcenteréből, jártam Tündérviolánál, benéztem Jucuuhoz  (aki remekül köt-horgol-fest, de engem mindig a haja taglóz le), elvarázsolt Mary Jane mamusza, és hogy ne csak kézműveskedjünk: Erdőkóstoló faeperlekvárja.




Mutatok is valamit: tesztelő lettem, amitől stresszes vagyok, mert nehogy elrontsam... Én, akinek smafu minden minta és szabály, pont egy ilyen kis helyes nuppos bébigubót vállaltam be :))) De úgy kell nekem!


Makai Zsu  a tervező, szerintem szép lesz, ha beveszi a gyomrom a kék-rózsaszínt. (Csak ilyen fonalam van itt a távolban, ezért kezdtem ebből. Az otthoni készletben van pár sokkal vagányabb szín, de nem baj, legfeljebb bontok...)










És persze annyira koncentráltam, hogy el is rontottam, mert 12 helyett csak 11 kisbigyóm van. Nem baj, laza vagyok, holnap a reggeli futás után friss aggyal megkeresem a hibát :)))









1 megjegyzés:

  1. Ne stresszelj már kérlek, nyári szünet van, és amúgy sem szokásom embert enni :)
    na megyek pakolni, neked vidám napot :)

    VálaszTörlés