2013. július 9., kedd

Választások...

Persze, semmi politika ;)

Egyik fonalbolt akciójában vásároltam több gömböc Alize Díva fonalat, mindegyikből 2-2-t, hogy biztosan elég legyen... valamire :))) (Külön posztot érdemelne férjem végtelen türelme, ahogy a halmozódó fonalakat szemléli.)


Át kellett gombolyítani, vagyis mit mondok, tekerni az összes gombócot, mert nagyon laza volt és azonnal szétesett ahogy a dobozból kivettem... Tekerés közben beleszerettem mindegyik színbe és el-elképzeltem mit készítek majd belőle. "Természetesen" magamnak, de sorra rájöttem, hogy egyik sem az én színem. Viszont mérhetetlen vágyat éreztem a kipróbálásukra! A horgolásban is érdekelnek a színek, a szín és minta kapcsolata, a színharmónia...


Elkezdtem egy nagyimintás kendőt, mert ez a minta az egyik kedvencem: egyszerű, mégis mutatós...




De rájöttem, hogy ebből a fonalból nekem nem tetszik, mert bár kiadja szépen az átmeneteket, de túl tömör az egész. (4-es tűvel.) Így félbemaradt, de bekerült a "horgolós szatyorba" (ami most éppen Juli másodikos kiselejtezett tornazsákja, "cuki" piros alapon fehér pöttyös ;) ).

Seraphina kendőt már egy ideje el akartam kezdeni, de sose volt annyira nyugodt az élet körülöttem hogy tudjak rá figyelni... Most viszont, ebből a fonalból (a másik gombócból) elkezdtem, és nekem nagyon tetszett, bár a mintával vért izzadtam. Valahogy mindig akkor akart valaki beszélgetni, amikor én horgoltam, így a képen kb. 3 "nap" munkája látható... Nagyon tetszik a minta, szerintem gyönyörű ebből a fonalból.




Aztán, hivatalosak voltunk Mesőhöz kosárfonásra, és megmutattam neki a mű(kezdemény)veimet. Ő meg elájula vala, hogy milyen szépek, és rámutatott a nagyimintásra, hogy AZ! az igazi... Mindig örülök, ha egy jó embernek örömet szerezhetek, úgyhogy felajánlottam egy ajándék-kendő-kupont, amit elfogadott, így innentől kezdve neki készül a Nagyimintás. (A Seraphina-kezdemény meg lebontódott...)

Most ette meg az első 100 g-os gombócot, kezdődik a második. És olyan szerencsésen volt vágva, hogy éppen találkoztak, nem kellett több métert letekerni belőle.

Mostani állapota, mellette az új motring:


A héten folytatom, sok felnőtt van körülöttünk, így talán még esélyem van a befejezésre is...



2 megjegyzés:

  1. A Dívát én is mindig gombolyítom, mióta kettő gombócom ment kukába, mert annyira összegabalyodott. De valóban csudás fonalak és nagyon szépeket alkotsz!

    VálaszTörlés