2013. október 29., kedd

Kötve hiszem 1. - Moccachino sál

Szeretek horgolni, nyár végén viszont, amikor tervezni kezdtem a télire elkészítendő dolgokat, felfedeztem ezt a sálat.
Kötött, de nagyon egyszerű. Cserébe dekoratív. Nem túl csajos, de mégis egyedi.

A Fonalam.hu-tól rendszeresen rendelek, és a Witiconak ezzel a színével már régóta szemeztem, csak mindig elkapkodták előlem...

A mintát magyarul a Knitcrochet.hu oldalon találtam meg, köszönet a fordítóknak. (Horgolni már tudok angolul, kötni nem...)


A fonal gyönyörű és könnyű vele dolgozni.
A minta agyrém, mert fél óra egy sor lekötése... Nem tudom: akik sokat kötnek, nem félnek hogy ha leteszik minden leszalad? Én a legmagasabb polcra tettem fel minden alkalommal...

A végeredmény: keskenyebb lett mint az eredeti, mert nagyon untam a hosszú sorokat, szánombánom...
Hosszra kb. 2 m lett, mert a szőnyeg 160 centi :D
A mintát nagyon szépen kiadja ez a fonal, és az egész nagyon szép. (Sapkát is horgoltam belőle, az nem lett ilyen szép színelosztású (vagy hogy hívják ezt...)





A lényeg, hogy a tulajnak tetszik!
(A sál alatt a Sparos futófesztivál pólója van, csak mondom...)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése