2014. január 7., kedd

Erőszakmentes Kommunikáció - családi fejlődés

Sokszor (szinte mindig) megkérdezik EMK-val kapcsolatos beszélgetéseken, hogy a családon mennyi idő alatt "látszik a hatása"...

Egy mai beszólás-elszólás a nagyobbik lányomtól:
Előzmény: Találtak a hűtőben lejárt joghurtot, kérdezték hogy megehetik-e. Mondtam, hogy nézzék, szagolják, kóstolják meg, ha úgy érzik hogy jó, akkor egyék meg, én nem tudok nekik segíteni. (Éppen 4 másik dolgot csináltam.)

A kicsi kiszól valamit. (Nem értem, csak mondom, hogy most nem tudok menni.)
Mire a nagy, jó hangosan: - De mi most bizonytalanok vagyunk és támogatásra meg segítségre van szükségünk!

Hát... :)))))))



(Aki nem ismeri a körülményeket, annak annyit röviden, hogy 2010-ben kezdtem EMK-t tanulni Szentpéteri Juliannától, az alaptanfolyam után gyakorlócsoportba jártam(ok), majd tavaly elkezdtem az EMK trénerképzőt. A családban, a környezetemben és a munkámban is folyamatosan gyakorlom az Erőszakmentes Kommunikációt.)

1 megjegyzés: