2014. január 12., vasárnap

Ételosztás 2014.01.12. Blaha Lujza tér

A FB-on került elém egy béna fotó (rémisztő maszkos emberek csinálnak valamit)... Annyira abszurd volt és a megosztó ember személyéhez nem illő, hogy megnéztem miről van szó.
Az Anonymous csoport ételosztást szervezett...
(Megj.: Helyeslem-e az ő módszereiket? Nem. Beállnék-e közéjük? Nem. Egyetértek-e számos céljukkal? Igen. Volt-e káröröm bennem egynémely akciójuk után? Igen.)

De ennivalót vinni a rászorulóknak? Az egy jó akció, szerintem világlátástól függetlenül.



Megkérdeztem a sarkon egy kerekesszékes bácsit, hogy tudja-e hogy ételosztás van... Nem tudta, és kb. esélytelen volt odakerekezni a padkák miatt... Torokszorító érzés odavinni neki. Az új kabátomban, úgy hogy tudom: én bármikor hazamehetek innen a meleg lakásba...


A segítők munkája: az előző napokban érkeztek az adományok, ma reggel óta főztek, aztán utánfutóval jött az étel, aztán láncban állva mindenki tette a dolgát. Szedték, tették, csomagolták... És mindenki mosolygott és kedves volt ezekkel az emberekkel. Jó volt ott lenni és ezt látni.

Megszólított egy szakállas férfi, aki soron kívül kávét kért... Láttam az arcán, hogy visszautasításra számít. Adtam neki, utána még háromszor visszajött megköszönni. Egy ilyet "mi" (=nem megtörtek) elintézünk egy "köszi"-vel...

Amikor az én sütimet osztották, kapkodtak utána... Szintén torokszorító volt...


Ma kb. 200 ember kapott egy tál meleg ételt, kenyeret, gyümölcsöt, sütit, meleg ruhát, és nem utolsósorban odafigyelést, törődést, szeretetet.
Köszönjük az összes résztvevőnek!



 A fotókat Péterfy Dóra Ágnes készítette, az ő engedélyével kerültek fel ide.

Megj.: jó lenne, ha legközelebb lenne egy olyan plakát is, amit az én harmóniához szokott ismerőseim is magukénak éreznek (mert akkor megosztanák, részt vennének, nem pedig elrémülnének). Az is jó lenne, ha hamarabb tudnék róla, hogy még több időm legyen besegíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése