2014. március 1., szombat

Karikással, csípőn, ötévessel

Ez így együtt kicsit neccesen hangzik...
Múlt héten a klubban próbáltam egy Lujzus karikást Emmával (keskeny volt és rövid, ezért nem nagyon voltam sikeres), viszont Emma a fülembe súgta, hogy "hadd maradjak még fent"... Ezért egy másik karikás kendővel magamra rittyentettem.
Persze vicces volt, hiszen a földön állt, aztán a combomra ült amikor igazgattam, 110 centi... A kendő egy Lana volt.

A félelmekkel ellentétben: a kendő jól alátámasztotta az alsó végtagot, majdnem teljesen térdhajlattól térdhajlatig ért. A hátán is megfelelő magasságba tudtam húzni, és nyúlni sem nyúlt (persze, mert Lana...)
A derekam sem fájt (gerincferdülés és porckorongsérv), és a vállamat sem húzta.

Látható a képen hogy mennyire jól fel van húzva Emma térde (együttműködő), a karika is jó magasságban van és a vállon terített kendőszár miatt nem is vágott.
(Az, hogy Emma háta görnyedt, kizárólag az ő "döntése", mert hozzám akart bújni :DDDD )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése