2014. június 28., szombat

Sétálunk, sétálunk...

Amikor először olvastam róla, rögtön gondoltam, hogy én tuti megyek... De aztán jöttek akadályok amiket meg kellett ugrani. Végül minden elrendeződött, így holnap az induláskor én is ott leszek az IZU-ban és indulok a többiekkel együtt.



(A "többiek" olyan jeles társaság, hogy csak na...)

Az útvonal:
1. nap: Június 29. vasárnap
  • 15:00 programok az ELTE Izabella utcai épületének udvarában
Eötvös Loránd Tudományegyetem, Budapest 1064, Izabella utca 46.
  • 17:00 a Séta kezdetét veszi, indulás: ELTE, Izabella utca 46. - érkezés: CSÖMÖR (kb. 14.9 km)
2. nap: Június 30. hétfő
  • Indulás: CSÖMÖR - érkezés: DOMONYVÖLGY (kb. 26.3 km)
3. nap: Július 1. kedd
  • Indulás: DOMONYVÖLGY - érkezés: VERSEG-FENYŐHARASZT (kb. 23.2 km)
4. nap: Július 2. szerda
  • Indulás: VERSEG-FENYŐHARASZT érkezés: ECSÉD (kb. 23.8 km)
5. nap: Július 3. csütörtök
  • Indulás: ECSÉD - érkezés: ABASÁR (kb. 28.7)
6. nap: Július 4. péntek
  • Indulás: ABASÁR - érkezés: VERPELÉT (kb. 24.3)
7. nap: Július 5. szombat
  • Indulás: VERPELÉT - érkezés: EGER (kb. 19.4 km)
8. nap: Július 6. vasárnap
  • Indulás: EGER - érkezés + BÁBAFA (kb. 17 km)
  • programok a Bábafánál
     
     
    Az útvonal mentén bárhol és bármeddig, igény szerint bekapcsolódhat bárki, a saját tempójában haladva.  
     
    Az aktuális információkat a Séta FB oldalán folyamatosan fogjuk majd közzétenni, kövessetek minket ;)
     
     
     Akinek kérdése van a helyszínekkel, haladással kapcsolatban, keresse Horváth Évát a 06-20/39-555-11-es számon.

     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése