2016. március 17., csütörtök

Megy a csiga hazafelé - Gántról Várgesztesre (3.)

Reggel -1 fokban mentünk egy kört... fagyott fűcsomók, jeges pocsolyák... brooá.
3/4 8-kor indultunk, kényelmesen pakoltam. És praktikusan. Rájöttem tegnap, hogy fejnehéz a táskám,  többször majdnem elestem miatta. Most átgondoltam a dolgokat, máshová tettem ezt-azt. Azt nem tudom hogy kényelmesebb lett-e, mert a vállamat éreztem már. Most igyekeztem itt meghúzni, ott megereszteni a hevedereket és napközben is váltogattam hogy hová terheljen a hátizsák. Ma cipőt is váltottam, a jó kis szupináltban jöttem. Kényelmes volt.

Most láttam milyen tiszta az ég. Holnap szép idő lesz. Köszi, Tata, hogy megtanítottad kiolvasni a felhők színéből, a felhők állásából (stb. ...) az időjárást. Sokszor kisegített már. Ha addig élünk amíg emlékeznek ránk, akkor nektek nem kell aggódnotok.

Mai utunkat egy legelőn kezdtük: ló, tehén, birkanyomok között, hatalmas belvízen... Mondjuk lehet hogy tó volt...
Közben pedig hálás voltam hogy van olyan aki átengedi a turistákat a földjén. Köszi.

Végig szép időben haladtunk, közepes mértékű sár is volt. Csodaszép helyeket láttunk, többször pihentünk. Pisilni is tudtam táska nélkül...

Egy kihívás volt, a kék jelzésre vágott fák. Kerülnöm kellett, megmászni a hegyoldalt... toporogtam mint a tojógalamb, de muszáj volt. Túléltem, bár eléggé be voltam tojva. (Tériszony, csúszós hegyoldal, tizenkilós hátizsák, kutya aki rohangál.) Mostmár tudom hogy ez is megy, köszi, erdőgazdaság!

12-kor értünk Várgesztesre, unalomtól őrült kutyák ugatása közepette... ja, Kőhányáspusztán volt még egy élményünk... az egyik házból a nyitott kapun kirontott egy földszintes kutya, nekitámadt Elicnek... A gazdája szerint "kevesen járnak erre, ezért van nyitva a kapu". A jó édes... Szerencsére hangosan tudok ordítani, a nyomi kutya meg meglepődött hogy valaki rászól... aztán belénk szeretett és követett egy darabig. A bácsi meg szólt, hogy "legyen szíves, küldje vissza". Na, biztos én is ilyen gazdát szeretnék... (irónia)

Jöjjenek a képek, ma ennyi telt tőlem.

Ja, a szállás. A v.gesztesi vadászház. Szuper, tuti, kiraly. Egyszerű de tiszta, tágas, jól felszerelt, rugalmas tulajjal. Az udvar nagyon szép, bekerített, hatalmas fenyőkkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése