2016. július 2., szombat

Futni magam felé 5. - Kaptató Napi EMK sorozat

Ezt direkt Borinak ajánlom :)

Kaptató - valaki felé, aki én vagyok, vagy akivé válhatok.
(Sokan kérdeztétek már, hogy mitől működik a mi házasságunk a hendikeppjeink ellenére is... na, az egyik tényező, hogy a férjem tud valamit: látja bennem azt akivé válhatok. Mindig, sokkal erősebben mint én. Ez az erős hit vagy meggyőződés még engem is képes sokszor továbblendíteni...)
[Amikor arra gondolok, hogy volt valaki 16 évvel ezelőtt, aki meglátta bennem azt aki ma vagyok... akkor mérhetetlenül hálás vagyok, mert lehetőséget, bizalmat és feltétel nélküliséget kaptam belőle. Köszönöm, univerzum!]

Kaptató - nemcsak képletesen: van a hegyoldalban egy út, olyan meredek hogy autó alig megy fel rajta és felgyalogolni is kín. Az volt az agyament zseniális ötletem, hogy "színesíteni" a programot jó lesz ez az emelkedő. És ma reggel kipróbáltam.
Nehezítő tényező volt, hogy Juli ma nem jött velem, a kutya viszont igen.
Ettől persze be voltam tojva, hogy ha jön egy autó amíg én szenvedek, jól elüti a kutyát... Vagy engem...
[Amikor szembesültem vele hogy Juli nem fog jönni, akkor 1. aggodalom volt bennem, mert támogatásra és biztonságra lett volna szükségem... 2. elkeseredtem, mert a megbeszéltek betartására és tekintetbevételre lett volna szükségem... Amikor felismertem hogy félek egyedül kimenni, akkor szomorú és csalódott voltam, mert bátorságra és realitásérzékre lett volna szükségem... Amikor arra gondoltam, hogy akkor inkább nem megyek, akkor dühös és szomorú lettem, mert hitelességre és a (magammal) megegyezések betartására volt szükségem... Amikor arra gondoltam, hogy "majd jól bezsarolom hogy kénytelen legyen jönni velem", akkor dühös és csalódott voltam, mert hitelességre lett volna szükségem (hogy ha azt mondom hogy szabad választás, akkor legyen tényleg az és ne alkalmazzak erőt)... Amikor elmondtam neki higgadtan és szép szavakkal amit éreztem, akkor elégedett és megkönnyebült voltam, mert hitelességet és szeretet és tekintetbevételt kaptam belőle.
Az összesre az volt a kérésem, hogy idézzem fel miért is találtam ki ezt a programot magamnak és utána döntsem el hogy mit akarok VALÓJÁBAN szívből: menni vagy maradni.

Amikor elindultam a hegynek felfelé, akkor 1. derűs voltam, mert élveztem a mozgást, 2. aggódtam, mert biztonságra és nyugalomra lett volna szükségem... Amikor félúton görcsölni kezdett a lábam, akkor lelkes voltam, mert kihívást tapasztaltam meg... Amikor a 2/3-nál majdnem kiesett alólam a lábam akkor csalódott és türelmetlen voltam, mert gyorsabb fejlődést és akartam <--- de ugye a szemfülesek felismerik mi itt a bibi?? Egy gombóc fagyi a jutalma annak aki elsőként megírja! Amikor mégis felértem a tetejére, akkor lelkes voltam, mert kitartást és erőt tapasztaltam...]

Egyszer bírtam felfutni a hegyre, és le. Utána pedig, hogy meglegyen a megfelelő idő és út, bent a kertben rohangásztam fel-le...
[Ebből hitelességet és személyes felelősségvállalást kaptam, és biztonságot is. És kíméletet.]
Szerencse hogy felénk nem jár senki, mert vicces lehetett... a nő aki a térdig érő fűben "rohan" fel a kocsiig, onnan vissza a kerítéshez, közben lehajol, botot dob a kutyának, majd tovább fel és le... Jó, nem volt 2 km, de jól leizzadtam és elfáradtam. A patakhoz vezető út nagyon kicsit emelkedik csak, a telkünk viszont erős hegymenet.
[Amikor arra gondolok hogy ezt senki nem látta, akkor örülök, mert kíméletet és intimitást kaptam belőle.]


Most a Geotrackert indítottam be... nem tudom, a túra alatt megszerettem és nem dumál annyit mint a Runtastic... és nem posztol a FB-ra (oké, már letiltottam.)


Kilátás a hegyről


Nem tudom látszik-e a harmat, mert megint korán volt

Amikor beérsz a kertedbe és benyakalod a liter vizet és eldobod a pólódat

A kutya jól viselkedett, csak véletlenül kizártam :))) Mindig előre bevágtat a kertbe (mert nyitva hagyjuk a kaput), most valahol elbóklászott, én meg kivoltam és nem figyeltem. Aztán beengedtem, mert jó fej vagyok...

Most jó sok []-es rész van, azért írtam le ilyen részletesen, mert ténylegesen ennyi processz futott a fejemben és szét kellett válogatni. Remélem segít azoknak akik nehezen szedik héjakra a konfliktusokat/helyzeteket.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése