2016. július 3., vasárnap

Futni magam felé 6. - Kapcsolatok

Újra és újra előjönnek azok a fránya kapcsolatok... (mármint hogy fontosak)

Elic tipikus játéka, kicsit agyament: a "nem adom a labdát-de dobd el nekem" nevű...

Ma reggel, amikor SMS-t küldtem a lányomnak hogy jöjjön le és induljunk, és ő azt írta vissza, hogy "pillanat és jövök", akkor elégedett és lelkes voltam, mert kielégült a kreativitás, önmagamért való kiállás és béke iránti szükségletem. Köszönöm magamnak hogy ilyen jó megoldást találtam ki :)

És amikor kidögölve futok fel a meredélyen és ott nyírja a füvet az 5. szomszédunk, akivel már volt nézeteltérésünk (az EMK jött ki győztesen belőle)... és a kutya ugatja, mert fél tőle (és mert utál minket, amit a kutya nagyon is érez... és ha hozzám járna, megfejteném neki, hogy valójában nem utál minket, hanem fél tőlünk, és hogy az hogy én ki tudok állni magamért, simán jog, nem "női jog"... és hogy nincsenek női jogok meg férfiúi jogok... és hogy ha ezzel kezdene valamit akkor boldog lenne, és nem tartana attól hogy "megfertőzöm" a feleségét... 50 méterről...)

... szóval ilyenkor kiábrándult vagyok, és nyugalomra volna szükségem...
és amikor szól valamit és amikor látja hogy válaszolok (nyitom a számat), akkor rám indítja a fűkaszát... na, akkor vagyok dühös és jön elő a gondolat hogy "sajnos nincs nálam a bészbólütőm, mert addig ütném amíg él"... És látom hogy ezzel megint foglalkoznom kell... majd este.

De azért ez megadta az alaphangulatot a reggeli futáshoz. Ma kétszer mentem fel-le az emelkedőn, másodszorra a végén már csak lépésben ment. Aztán bent a kertben is köröztem.

"Sajnos" a vércukor eredményeim egyértelműek azzal kapcsolatban, hogy kell nekem ez a mozgás. Öööööööeeee... nem lehetne inkább pumpa? :)))
[Vagyis: amikor látom hogy javul a vércukrom a futástól, akkor 1. csalódott vagyok, mert pihenésre és kíméletre és változatosságra volna szükségem... 2. lelkes és nyugodt vagyok, mert egészségre van szükségem... ezért azt kérem magamtól, hogy mondjam meg hajlandó vagyok-e holnap egy zumba videót bekapcsolni reggel és arra mozogni. Igen, hajlandó vagyok. Köszi :) ]

Hallottam egyszer valakitől, és nagyon megtetszett, hogy aki valamiben jó és szívből csinálja, annak nem teher a munka és mindig bekapcsol ha "helyzet van"... ma is sikerült valakivel elbeszélgetnem egy szerette betegségéről, amikor egy jól feltett kérdésre mindent elmesélt. Mindig nagy élmény [öröm és elégedettség, a szükséglet pedig bizalom és hitelesség] nekem amikor valaki aki másnak nem beszél, nekem egyszer csak kinyílik. (Erről az a kórházi élményem jut eszembe amikor egy anya csak velem volt hajlandó beszélni, bárki másnak hátat fordított.) Köszönöm a bizalmat.

Ma nagyon hideg van, és lett szép legyalult kertünk.

És ma először hennáztunk (tegnap bekevertük)... terveink között szerepel a hennázás megtanulása. Tapasztalat - összehasonlítva egy még régebben itt maradt előre elkészített tubusos hennával: a miénk sokkal sűrűbb maradt, bár már sokszorosát tettem bele az előírt citromlé mennyiségnek. Sokkal nehezebb volt a miénket nyomni és a "helyén tartani" mint a másikat, amit én szintén kipróbáltam megint. A következő adagot sokkal hígabbra fogjuk keverni.




Juli jól rajzol, neki jól mennek a figura ábrázolások. Amit most készített magának és Emmának, mindkettő nagyon szépen sikerült.
És vagyok én, aki világ életében béna volt rajzból, még a tanítóképzőn is csak azok sikerültek, amik nonfiguratívak voltak :))))) Nem is rajz szakos voltam, szerencsére...

Megyek zumba videót keresgélni, és holnap jövök a pillanatképekkel ;))))







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése