2016. július 5., kedd

Futni magam felé 7/2. - Kutyával az orvosnál... Napi EMK sorozat

Hányan lapoznának és hányan olvasnák égig, ha csak EMK-san írnám meg ezt a posztot? Lássuk.
"Ha elhiszed hogy sikerül..." - DIXIT

A mozgásról:
[Amikor azt tapasztalom hogy örömet érzek zumbázás közben, akkor csalódott vagyok, mert egészségre és tudatosságra volna szükségem... ezért azt kérem magamtól, hogy mondjam meg, hajlandó vagyok-e a mért eredményeimet újra áttanulmányozni és levonni a következtetéseket. Igen.
Amikor azt tapasztalom, hogy ez a mozgás szórakoztat mindannyiunkat, akkor elszánt vagyok, mert kielégül a szabadság, rugalmasság és felhőtlen szórakozás iránti szükségletem. Köszönöm magamnak hogy ma is elindítottam a videókat.
Amikor azt tapasztalom, hogy felhőtlen élvezettel is lehet mozogni, akkor megkönnyebbülök, mert pont arra volt szükségem :) Köszi :) Illetve még azt kértem magamtól hogy keressek más hasonló videókat és máskor azokat is próbáljam ki. Igen, hajlandó vagyok.
Amikor a nyújtás jön és én nem érem el a lábfejemet, akkor fájdalmat érzek, és türelemre és kíméletre volna szükségem. Ezért kíméletesebb nyújtási formát választottam.
Amikor azt hallom, hogy mozgásban tapasztalt barátaim hogyan gondolkodnak a fejlődésemen és hogyan akarnak tovább segíteni, akkor hálás vagyok, mert őszinte és egyértelmű kapcsolatokat látok... Köszönöm :) ]

Kutya:
[Amikor odatelefonálok a rendelőbe és az állatorvos azt mondja, hogy "megvárom magukat", akkor hálás vagyok, mert egészségre, hitelességre és közös értékrendre van szükségem, amit meg is tapasztaltam, és köszönöm.
Amikor felhívom a férjem hogy orvoshoz kell vinni a kutyát és ő azt mondja, hogy "a kutya fontos", akkor meghatódom... mert közös értékrendet és szeretet látok. Köszönöm :)
Amikor azt látom, hogy a kutyám a borotválást, a sebében turkászást, az injekciót és mindent milyen türelemmel és hang nélkül visel, akkor döbbent vagyok, mert olyan erőt és bátorságot látok, amit embereken is ritkán. Köszönöm, hogy ezt láthattam.

Így szőr nélkül jobban látszik a bibi

Ilyen türkiz volt a lába a kezelés után... ő sajnos lenyalta, így magamat kellett fotózni

Amikor érzem, hogy a kutyám nagyon fél (500-as pulzus), és mégsem csap balhét, nem is morog, csak áll nyugodtan, akkor csodálatot érzek, mert....... itt nem tudom........ de talán önuralmat látok, és bizalmat, amit köszönök :)
Amikor azt látom, hogy a kutya a szokásos hisztiroham (ugatás és kihaénnemkedés) után mindent nyugodtan tűr, akkor dühös és kétségbeesett vagyok, mert látom mi lehetett volna ebből a kutyából ha nem verik szét, ha nem üldözik motorral, ha nem cincálják biciklivel. És mit kérek... hát akkor éppen azt, hogy találjam meg egyszer azokat akik bántották és rúgjam őket pofán. De kicsit később azt, hogy lássam meg hogy minden okkal történik, és most nálunk már nem bántja senki és van esélye helyrejönni.
Amikor a lányoknak elmondom a telefonban hogy mi történt a rendelőben, és hallom milyen érdeklődéssel hallgatnak, akkor örömet érzek, mert közös értékrendet és szeretet látok benne. Köszönöm :)
Amikor a hülye kutya nem eszi meg a begyógyszerezett kaját (mert a hülye gazdája csak rászórta...), és én melléguggolva szemenként sajttal keverve etetem, akkor meghatódom, mert személyes felelősségvállalás, szeretet és egyértelműség van ebben. Köszönöm. <--- ide magyarázatként azt fűzném, mert meg fogjátok kérdezni hogy "kinek köszönöd?", hogy magamnak, mégpedig a bátorságot, hogy ki merem fejezni ezeket a dolgokat, mert ez sokszor nem könnyű]

A végére azért ideírom, hogy a kutya jól van és "csak" toklász ment az egyik lábujjába. Ma reggelre már újra sántított, ezért elvittük dokihoz.
Szerencsére, bár az állatorvos először altatást emlegetett, mivel a kutya nyugodtan viselte a gennyes seb kitisztítását, ezért minden megoldódott gyorsan és egyszerűen.

"Gyerejátszani"-fej... persze, este 9-kor... :)))


Szeretettel ajánlom Dr. Soltész Attila állatorvost (és asszisztensét), aki reggel szó nélkül azt mondta hogy rendelési idő után is menjünk nyugodtan, illetve mikor kiderült hogy ugyan zárás után, de korábban érünk oda, megvárt minket.
Biztosan jó ember lehet, mert Elic nem félt tőle, márpedig tudjátok hogy ő a pasiktól félésben nagyon menő :P (Azt, hogy szakmailag is jó, el kell hinnem a referenciái alapján.)

Jaj, majdnem elfelejtettem amit a szabályokkal kapcsolatban akartam írni:
[Amikor látom, hogy a tegnap megbeszélt szabályok hatására minden gördülékenyebben megy és mindenre jut idő, akkor elégedett vagyok, mert nyugalmat és egyértelműséget kapok belőle, ezért köszönöm magamnak, hogy szántam időt a kigondolására és meg is valósítottam.

66


Amikor a napirendlista segítségével mindennel elkészülünk morgás nélkül, akkor örülök, mert kielégül a nyugalom és béka iránti szükségletem. Köszönöm :) ]

És volna még, de már túl hosszú lesz...

És a naplemente utáni felhők Óbarok felett.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése