2016. augusztus 10., szerda

Ez most olimpiai időszak... Kenderesi Tamás olimpiai bronzérmes úszó

Ifjúsági olimpiai bajnok, olimpiai bronzérmes úszó. A 19 évesek lazaságát hozza. Nagyon üdítő, természetes és elsőre nagyon szimpatikus fiú. Köszönöm hogy láthattam és hallhattam :)

"A szívem vitt be, azt hiszem."

("Rám férne 1-2 sajtburesz." :)))))))))))))) )

"Én próbáltam inkább élvezni a versenyt és csak azt hozni amit tudok. [...] Hát, ez sikerült. [...] Volt bennem izgalom de görcsösség nem, és ennek nagyon örülök."

Kenderesi Tamás


Egy régebbi interjúból:
" Öt évvel ezelőtt [Kiss László és Güttler Károly] ott beszélgettek, én meg odamentem és megkérdeztem, hogy mi kell ahhoz hogy válogatott legyek. Mondják meg."

"Amikor odamentem a 2014-es Európa bajnokhoz és megkérdeztem tudja-e esetleg ki vagyok, azt mondta: 'nem.' Ez nagyon rosszul esett és ezért is dolgozom most."

"Megígértük egymásnak hogy jövőre nyerünk. [Gyurta Danival és olimpiát] Az hogy egy olimpiai bajnok, aki a példaképem, ezt mondja nekem... az óriási dolog volt. Háááát, mondom: jó, nyerjünk."




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése