2016. december 29., csütörtök

Az Eszkuláp Állatvédő Egyesület és én

Többen kérdeztétek már, mi az az új amibe én is kezdtem, mire "cseréltem le" a "futrinkás mániámat"...

Ilyen kilátásban gyönyörködhet, aki sétáltatni jön


Most, hogy éppen nincs különösebben fontos elfoglaltságom, gondoltam leírom végre, hogy csökkentsem elmaradásaim számát.

Ahogy én belecsöppentem:
Volt Eszkuláp, a tacskó. Meg volt a gazdája (a Nő). Meg volt egy nő a Futrinkánál. Én nem tudtam, hogy a két nő egy és ugyanaz.
Az 1. nő (a Nő) stílusa nagyon vicces volt, cuki, szívbemarkolókat írt a Fb-on. A 2. nő stílusa nem volt szimpi.
Az 1. nőé ( a Nőé) volt minden tiszteletem, ahogy Eszkuláppal éltek. A 2. nőé volt minden tiszteletem, ahogy mindent megtett a Futrinka Egyesületért, viszont nem volt szimpi továbbra sem. De azt mindig éreztem, hogy az értékrendünkben sok közös pont lehet.

Aztán egyszer csak (amikor a férjem hozta a hírt, hogy Eszkuláp már másik vadászmezőn rohangál - nem tudom, nálatok is ilyen tájékozottak a pasik?!) leesett-összeállt, hogy a két nő egy és ugyanaz. De ez úgy leesett, hogy két napig megszólalni sem tudtam a döbbenettől...
[Mert mindig és mindenkor igyekszem gyakorolni azt hogy kritika nélkül forduljak másokhoz, és mindig nagy pofon mikor rájövök hogy nem sikerült. Ilyenkor döbbent vagyok, mert fejlődésre, figyelemre és időre van szükségem, ezért volt a "néma figyelés" két napig... hogy mi is történik bennem ettől. És az történt, hogy összeépítettem a kirakót.]

Továbbra is rendületlenül, sőt még inkább támogattam a Furtinkát, az Esélytelen keverékek csoportot.

Aztán kicsit később jött a hír, hogy a Nő új egyesületet indít, Eszkuláp lesz a névadó, és hozzá hasonlóan (és az én kutyámhoz hasonlóan) esélyteleneket fog menteni.

"- fekete-cserek,
- tacskók vagy tacskó keverékek,
- gyepmesteri telepről érkeznek,
- viselkedési problémájuk van,
- nem egészségesek, orvosi beavatkozásra vagy kezelésre szorulnak,
- nem rendelkeznek nagy örökbefogadási potenciállal 
vagy bármi egyéb."
http://eszkulap.blog.hu/2016/10/04/elindultunk_990#more11767801


Volt már olyan, mikor nagyot dobbant a szívem és azt mondta: "erre kell menned"... most is ez történt. Végiggondoltam: egy új egyesület (én éppen abbahagytam a munkát egy másik egyesületben), jó vezetővel, nagy tapasztalati tőkével, számomra fontos értékeket képviselve. Egye kutya: gyerünk... Ha nem tetszik, vagy nem válok be, legfeljebb abbahagyom, volt már ilyen mással is.

Aztán lett Fb csoport, lett hely. Mányi Menedék. Szerintem szuper név, olyan, amit én is választanék, ha anyaotthonom lenne. Megmelegszik a szívem, ha erre gondolok, és ez fontos.

És újabb zsír dolog: Óbaroktól 15 perc autóval. Király.

Hát így.

 - - - - - - - - - - - -
Fontos adatok:
Az örökbefogadásról az eszkulap2016@gmail.com e-mail címen tudtok érdeklődni.

A bankszámlaszám, ahová bármilyen kis vagy nagyobb összegű adományt elfogadunk: Eszkuláp Egyesület, Magnet Bank 16200223-10054165



Ha séltáltatni jönnél, szólj, Magdi komolyan kitanított a feltételekről, de tényleg szívesen lát mindenkit a Mányi Menedékben.

Mindent köszönünk, amit kapunk:

Magdi elmondása szerint most leginkább takarókra és tisztítószerekre, valamint felmosó-eszközökre (mopfejek, nyél) lenne szükség.
De elfogadunk "bármi" kutyának valót: tápot, étrendkiegészítőket, gyógyszereket.

Ha nálam akarod leadni, szívesen szállítom a helyszínre :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése