2017. április 14., péntek

Húsvéti készülődés... vagy sem

Egy pár kép máról: "mindenki dolgozik, a kutya füle lobog" jeligére

Ezt Julinak fotóztam

Ma reggel olvastam Rita posztját, Juli lánya versével... Ritát nagyon tisztelem, és az én egyik lányom is Juli... Amikor lementem reggel a kertbe és ezeket a nárciszokat láttam, Rita Julija jutott eszembe.


A kis bodzabokraim tavaly óta megerősödtek. Alig várom már, hogy szüretelhessünk róla. És hogy télre a madarainknak is táplálékul szolgálhasson a bogyóival.



A tavasz nekem a dió virágzásával kezdődik, biztosan azért, mert gyerekkoromban a nagyszüleim kertjét egy hatalmas diófa uralta...

Reggel alig tudtam kicsalogatni a kutyát... 4 fok volt kint, 18 bent. Aztán átgondolta, és biztos rájött, hogy nem sok esélye van a nap más szakában kettesben lenni velem, úgyhogy kioldalgott. Rögtön megjött a lelkesedése, mikor kinyitottam a kaput és nyargalhatott egyet a határban.

Biztos a virágzó nárciszok illatát érzi...

Bakancsszelfi akart lenni, de kutyaportré lett...
Mi vagyunk azok, akik ünnepnapon paprikás krumplit esznek... és gyerekmunkásokat is alkalmazunk, életlen késekkel kínozva őket :)))


Van akinek gyakorolnia kell, de magától kezdte:


Van aki nemcsak elmegy a zöldségkosárért, hanem fel is cipeli :D Felhívom a figyelmet a kutya lobogó fülére :))))


A lányok faragták:


Aztán egyszer vége a napnak...








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése