2017. június 20., kedd

Buli után a ...helyett a... takarítás...

Mai napom jól kezdődött, mert korán ébredtem... elindult a kombájn szemben a szántóföldön 5-kor... Szuper, végre lesz idő tovább csinálni a kerítés(korlát)sikálást, folytatni a takarítást, pontosítani a tábort, gyakorolni a kromatikus ujjgyakorlatokat (bármit is jelentsenek :D ), úgyhogy felkeltem, lementem a kutyával és játszottunk meg gyakoroltunk (mindig ő az első, különben - jogosan - nem hagy békén :D

A kerítésből megcsináltam egy újabb darabot... de nagyon hosszú, még csak kb. a fele van meg, és nagyon cizellált... kis bizék vannak benne, ahová nem fér be a drótkefe... Erről jut eszembe egy reggeli beszélgetésem: "A guru nem sikál kerítést." Na, ebből is látszik, hogy nem vagyok guru :D

Lemostam az ablakokat kívülről már tegnap, ma belül kerültek sorra, és a konyha, mert az nekem fontos hogy tiszta legyen (ez a nünükém, igen).

Új barátom a Frosch konyhai tisztítója, mert ahol nem kellett fertőtleníteni, ott azt használtam, és olvad tőle a dzsuva... Még az előző tulaj előző konyhájának odaizélt izéjét is lesikáltam vele, pedig korábban már ezerféle cuccal próbáltam. Úgyhogy a konyhám done...

a kép a tesco oldaláról való

Ma délelőtti "kedvenceim":
- a drótkefézés (nem kód, hanem igen: drót-ke-fe + korlát + izomláz + izmos karok és hát)
- padlósikálás szivaccsal, térden csúszva (konyha ragadványok...)
- de a csúcs, amikor megnyugodva, hogy kész vagyok, bementem a fürdőszobába kezet mosni... és megláttam milyen piszkos a kagyló... áááááááááááááááááááááááá...
- és eközben a kutya az asztal alatt olyan hangosan horkol, hogy mindjárt én is elalszom :D



És most elkezdem a kromatikus ujjgyakorlatokat :D Bár baromira fájnak az ujjaim a drót-ke-fé-től...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése