2017. június 5., hétfő

Hitelesség és példa

Többen kérdeztétek, hogy miért születik olyan kevés bejegyzés mostanában (a suli vége után) is...

egy táblakép az utolsó angol óra után


Elgondolkodtam rajta. Van sok témám, fel is vannak jegyzetelve. Mégis nehezen kezdek neki. Így hát megnézegettem EMK-val, és arra jutottam, hogy amikor nem írok, akkor a pihenés, az akkumulátoraim feltöltése és az elvonulás iránti szükségletem elégül ki... amikor írok, akkor a hitelesség és példa iránti szükségleteim... Most azt az egyezséget kötöttem magammal (vagyis az volt a cselekedhető kérésem, EMK 4. lépés), hogy a Csigatésztára szívesen írok, mert az egyszerűbb ( = lelkileg könnyebb), és amikor kész leszek megint példát mutatni, akkor elkezdem megint az írásokat a Rózsaszín csigán is. És ezzel egyben a hitelesség is kielégül, mert csak annyit vállalok, amennyi szívből megy, magam felé sincs erőszak.
Túl vagyok egy nagyon megterhelő tanéven, felvételiken, fellépéseken, lesz ballagás, évzárók, tanárbúcsúztató... készülök két táborra, amit én fogok vezetni. De nemsokára fellélegzek és akkor a húrok közé csapok, remélem nemcsak átvitt értelemben (mert ez az időszak a nagy felfedezések időszaka volt a számomra, a hatalmas terhelés miatt rendszeresen alkalmat adott az EMK gyakorlására).

Megint csak köszönöm mindenkinek a türelmet, aki még ezek után is rendíthetetlenül várja a bejegyzéseket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése